ازياء, فساتين سهرة
ازياء مول

العودة   ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ > أقسام عامة > قصص و روايات > روايات طويلة
تسريحات 2013 ذيل الحصان موضة و ازياءازياء فكتوريا بيكهام 2013متاجر ازياء فلانتينو في باريسمكياج العين ماكياج دخاني makeup
روايات طويلة قصص الاميرات من تاليفي يوجد هنا قصص الاميرات من تاليفي روايات سعودية افضل روايات طويله long novels رويات بنات للجوال و روايات حب رومانسية TXT


الكلمات الدلالية (Tags)
قصص, قصص الانبياء, قصص للاطفال, الاميرات السعوديات, الاميرات الراقصات, الاميرات السعوديات فساد, من و تو, منى الشاذلى

 
قديم 05-19-2011, 07:12 PM   #1

توتة العسل

:: كاتبة قديرة ::

الملف الشخصي
رقم العضوية: 134654
تاريخ التسجيـل: Aug 2010
مجموع المشاركات: 3,132 
رصيد النقاط : 1

11633831441487246193 قصص الاميرات من تاليفي


قصص الاميرات من تاليفي

بسم الله الرحمن الرحيم
هذا الموضوع عبارة عن اني جمعت الاميرات كلهم في قصة واحدة من تاليفي
نبدأ
كانت الاميرة سندريلا قاعدة بتكلم الفئران وبتقلهم انا معنديش اصحاب غير من بنات القرية انا عايزة اصحاب جداد فقالو لها طيب يا سندريلا ايه رأيك تروحي تتمشي وتسافري برا القرية وترجعي وتحكيلنا كل اللي شوفتيه قالت ماشي معنديش مانع
المهم اول ما خرجت سندريلا من القرية ومشت كيلو متر كامل سمعت صوت عذب وجميل ينشد اناشيد جميلة
فقالت سندريلا .من هنا يا ذا الصوت العذب من انتي ؟؟
فأجابت مولان . انا مولان من انت ؟
سندريلا . انا سندريلا انا اميرة وابحث عن صديقات جدد هل توافقين ان نكون اصدقاء ؟
مولان . بالطبع نعم . لكن من اين أتيت ؟فأنا لا اعرف احدا في جمالك هذا ؟
سندريلا . الحقيقة اني ابحث عن اميرات صديقات جدد فأنا اميرة لا اجد اميرات مثلي اصادقهن واطوف القرى المجاورة باحثة عن اصدقاء .
مولان . اها اذن ينفع ارافقك انا بعرف اتكلم لغات حتى جربيني دا نا بتكلم مصري وخليجي وهندي وامريكي وكل في الكل يا صحبي اقصد يا صحبتي .
سندريلا. هههههههه حسنا لكني سأطوف القرى لا الدول يا عزيزتي مولان .
مولان . طيب سأستئذن والداي حتى لا يقلقا.
سندريلا حسنا .
مولان . هيا بنا .
وبعد مشقة وعناء في السير واخيا وجدا قرية اهلها من الارياف لانها قرية ريفية وكانت في الصحراء
توقعو في اي دولة كانو ؟؟؟؟؟
لقد كانوا في مصر
مولان . سندريلا انظري اليس هذا قصر الاميرة ياسمين انها صديقتي جائت للصين مؤخرا كي تهديني هدية من مصر وعفتيني على حبيبها علاء الدين
سندريلا . حسنا لنطرق باب القصر
وعندما طرقتا باب القصر خرجت ياسمين بوجه طلق وقالت اقدر اساعدكم.............ايه دة مولان يادي النور نوركم غطى نور الكهربا ..احم احم عرفيني مين الامورة
مولان . دي سندريلا
ياسمين تشرفنا
سندريلا . هاي انا من امريكا واسعدنا التعرف بيكي ممكن تطوفي معانا البلاد عشان نتعرف على اميرات جدد ؟؟بليز ماي دير بليز بليز ؟؟
ياسمين . طيب طيب حاضر انت هتبوسي ايدي ولا ايه ؟ خلاص هنروح بس على شرط
سندريلا . اتشرط براحتك انا تحت امرك
ياسمين . ماشي هناخد معانا البساط السحري
مولان . واو انتي حكيتي لي عليه كتير بس انا اخاف شويا
ياسمين . لألألألأالا انت بس عايزة تتعودي عليه
مولان طيب انا عايزة اروح الامازون عشان فيها غابة وانا اعرف اميرة عايشة في الغابة
يا ترى مين هي دة سؤال حلقتنا ؟؟؟؟
جاوبو عليه في الردود ولا تنسوها واثبتو وجدكم
طيب ماعلينا نكمل
راحو الامازون وهما ماشين في الغابة في شوكة شبكت في فستان سندريلا وقعدت تصوت وترقع بالصوت الى ان سمعها الاقزام السبعة (عرفتو مين هي الاميرة طيب كويس خلونا نكمل )
وجائو لينقذونها وعندما اخذوهم الى البيت وجدو سنو وايت فقالو لها انهم يريدونها ان تطوف حول العالم معهن فوافقت على شرط انا تأخذ الاقزام السبعة معاها
(حرام كدة البساط ينقطع من التقل دول عايزين اوتوبيس يشيلهم)
لما اخدو الاوتوبيس راحو تركيا وهما ماشين بين قصورها الحلوة لقو قصر جميل فحاولو يعرفو مين صاحبة القصر دة لانه كان ماكتوب على القصر حبيبتي بيلة
فلما دخلو لقو وحش بأنتظارهم وكانت سنو وايت اول ما شافتوه اغمى عليها فقامت الاميرة بيل وساعدتهم وراحت معاهم ودعت الوحش وقالت له انا راجعة تاني باي
فاضل كدة اريل واليس كملو انتو القصة:084:

 
قديم 05-20-2011, 08:40 AM   #3

توتة العسل


رد: قصص الاميرات من تاليفي


قصص الاميرات من تاليفي

نكمل القصة
ولما وصلو الى البحر جميعا في نيو يورك
قالت بيل انا قرأت قصصا كثيرة عن البشر مع حوريات البحر فأذا بحورية بحر تقفز من الماء وتقول . مين قال بشر مع حوريات بحر ؟؟
سندريلا . يا مامي ....دي بيل مش انا .
مولان هههههههههههههههههههههههههههه بس ما تبكي يا صغيرة يا سينو نو نو (قصدها سندريلا بس بتريق)
حورية البحر . انا اريل اميرة البحار واخذت تصافح الميرات وهي تقول هذا .
اريل . مش تعرفونا بالميرات
سندريلا . اهلا بيكي انا سندريلا من امريكا
مولان . موشي موشي انا مولان من الصين
ياسمين . ازيك انا ياسمين وانامن مصر
سنو وايت . انا سنو وايت من الامازون
بيل . هاي انا بيل من تركيا
الاميرات في صوت واحد . وانت منين يا عسل ؟؟
اريل انا من نيو يورك في البحر هنا
سندريلا . طيب ينفع تكملي معانا الرحلة على الارض قالت اسفة انا مش بعرف اطلع غير لما يكون عندي رجلين
يا سمين . من حسن حظك ان انا عندي جني بيحقق الاماني ممكن يساعدك بس سيبيني ارن رنة على علاء على موبايله وهو يجي بالجني وانا هبعتله بساط والجني يخليكي برجلين وتكملي الرحلة معانا .
اريل . يا ريت بس انا لازم ارجع البحر تاني عشان باب مايعاقبنيش
ملحوظ
جماعة انا اسفة انا على عجلة من امري سلام دلوقتي ونكمل القصة بعدين انا ماشية باي

 

أدوات الموضوع



Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2014,
يمنع انتهاك أي حقوق فكرية علماً أن جميع مايكتب هنا يمثل كاتبه وباسماء مستعارة ولمراسلة الإدارة يمكنكم استخدام الإتصال بنا
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0