ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ

ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ (https://fashion.azyya.com/index.php)
-   رعاية الاطفال والمواليد (https://fashion.azyya.com/80)
-   -   قصه اغرب من الخيال خدو بالكم من عيالكم (https://fashion.azyya.com/100982.html)

ام نورا 12-08-2009 06:20 PM

قصه اغرب من الخيال خدو بالكم من عيالكم

(هذه القصه صدمتنى عندما قراتهاواحسست ان القيامه على وشك ان تقوم ولكنى اردت نقلها لناخذ العظه وناخد بالنا من اولادنا حتى من اقرب الناس الينا
فكم من المشاكل والماسى التى قد يتعرض لها اولادنا من الاقارب قبل الغرباء )

ارجوكم خدوا بالكم من اولادكم من القريب قبل الغريب ابوووس ايديكم
انا عارفه ان فى كتير منكم هيضايق من قصتى بس انا حبيت انبهكم واحزركم خدوا بالكم كويس من اولادكم

قصتى تبدا عندما تزوجت من زوجى وهو على فكره انسان محترم وابن حلال ومبخلش عليا بحاجه
المهم لما اتجوزنا سكنت معاه فى بيت اهله فى الدور التانى واهله تحت امه وابوه
بس المشكله انى ساكنه فى بلد بعيد شويه عن اهلى ونقلت شغلى هناك هو انا مقلتلكمش انى مدرسه
ولما ربنا رزقنى ببنتى ملك ربنا افتكر حماتى قبل ما اربعن وزعلت عليها طبعا واحترت طيب هودى ملك فين لما يخلصو التلت شهور بتوع الوضع المهم حمايا عرض عليا اسيب له البنت لغايه ما ارجع بس اسيبله الرضعه بتاعتها
وفرحت ان مشكلتى اتحلت ومش هقلق على ملك لانها فى حضن جدها
وفعلا كنت برجع من الشغل الاقى ملك نايمه وميه ميه وفى المقابل انا شيلاه على راسى وطلباته بقضيها قبل طلبات جوزى ومشى الحال شهروالتانى لقيت ملك ترجيع مستمر وضعفانه وحالتها زفت
طبعا ودتها للدكتور كشف عليها وادها دوا وقاللى لازم تعملى لها تحليل اعرف مالها
طبعا كنت بسبها لعمى وانا قلقانه عليه من التعب معاها وعليها طبعا لانها تعبانه اوى
عملتلها تحليل ووديته للدكتورقاللى هو فى حاجه او ماده غريبه فى معدتها جارحه جدار المعده مخليها ترجع لغايه العصاره اللى فى معدتها تنزل انتى بتاكليها ايه قلت له ابدا الرضعه بس الدكتور استغرب من الترجيع المستمر ده
لطفله لسه خمس شهور
المهم كل يوم يعدى وملك حالتها زفت ومن اسوء لاسوء ومفيش علاج نافع لدرجه انها نزلت دم من معدتها

المهم قررت اخد اجازه من الشغل واقعد ببنتى لغايه ما تخف رحت المدرسه قدمت طلب اجازه اعتيادى اسبوع ورجعت على البيت بسرعه قلبى مقبوض على بنتى حاسه انها هيحصل لها حاجه النهارده
فتحت باب الشقه براحه لانى رجعت بدرى وخفت ملك او عمى يكونوا نايمين اقلقهم
ودخلت على طراطيف صوابعى ويانهار اسود على اللى شفته

عمى الراجل الكبير قالع هدومه وحاطط عضوه الذكرى فى فم بنتى وهيا يا روح امها فكراه صدرى
تخيلوا تصورا انهى انسان ده بنت ابنه وكمان عيانه وهو السبب
مسكت الجزمه اللى كنت لابساها ونزلت عليه وصوت ولميت عليه الجيران
واخدت بنتى المسكينه وجريت على الدكتور وبلغت عنه

قال ايه والافندى جوزى بيقولى ميصحش كده
ده انا لوطلت كنت دبحته حسبى الله ونعم الوكيل فيه
ودلوقتى هو فى السجن اتحكم عليه ب6 شهور ربنا يخده قبل ما يطلع

وانا وجوزى فى مشاكل وعاوز يطلقنى لانى حبست ابوه

هل انا غلطانه ولا مين بس اللى غلطان حد يقولى

منقول للاستفاده
دمتم فى حفظ الله

ام رثعه 12-10-2009 12:47 AM

رد: قصه اغرب من الخيال خدو بالكم من عيالكم

ماقول الا حسبي الله عليه مارحم الطفلة ماهمو غير شهوته فين زوجته عنه والله لو انا محلك حشعر فيه في الجرايد كمانالوسخ الحيوان لانه مايفكر الا في الجنس

*ام جوجو* 12-12-2009 10:10 PM

اقسم بالله انا مذهولة ومش قادرة انطق بولا كلمة

بجد انا مش عارفة ايه ده فين ضمير البشر والله احنا بقينا فى دنيا مليانة وحوش وغيلان الا من رحم الله

عارفة انا وانا بقرأ القصة ماكنتش متخيلة اكتر من انك هتقولى انه بيأكلها حاجات ماتقدرش معدتها تتقبلها من كتر حبه فيها لكن ما تخيلتش كدا ابدا

حسبى الله ونعمة الوكيل

lola lola 12-13-2009 03:04 AM

مش هقول الا الله المستعان
قولى الحمد لله
انها لو كبيرة شوية كان اغتصبها
حسبى الله ونعم الوكيل فية
مش فاهمة لية مايروحش يتجوز
والا خايف من كلام الناس ومش خايف من ربنا

ام جنة 12-14-2009 12:06 AM

حسبي الله ونعم الوكيل حسبي الله ونعم الوكيل حسبي الله ونعم الوكيل حرام والله حرام حرام المشكلة مو فالحيوانات المفترسة المشكلة في الي يسيب ضناه لرجال اقصد الذئاب البشرية يا مئامنة للرجال يا مئامنة للمية في الغربال هو ضروري الام تشتغل ما هو انا ربة بيت محافظة على اولا دي من الهواء الطاير وحتى من ابوهم الي هو ابوهم ومتستته في البيت وطلباتي مجابة الحمدلله وبلاش شغل نصيحة:frashagirls::frashagirls ::frashagirls::frashagirls::fr ashagirls::frashagirls:

الساعة الآن توقيت السعودية الرياض و الدمام و القصيم و جدة 06:50 AM.