ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ

ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ (https://fashion.azyya.com/index.php)
-   التعامل مع الزوج و العلاقة الزوجية (https://fashion.azyya.com/39)
-   -   الحقوووووووونيييي بالمصري وأبي فزعتكم بالخليجي (https://fashion.azyya.com/84281.html)

cenda 09-15-2009 02:57 PM

الحقوووووووونيييي بالمصري وأبي فزعتكم بالخليجي

حبيبات قلبي احلا زوجات وصبايا وبنات منتدى ازياء بدي منكن خدمه بلييييييييز

عيد ميلاد زوجي قريب جدا وما عندي وقت بدي منكم افكار جديده ومفاجات خصوصا اني جربت كتير مفاجات وهدايا فا محتاره كتير شو اجيبله وشو اعمله افكار مبتكره وتفاجئه وبدي شي جديد

ياريت اللي عندها فكره ما تبخل علي الله يخليكم

بستنا ردكم في اقرب وقت

شيمو225 09-15-2009 09:55 PM

رد: الحقوووووووونيييي بالمصري وأبي فزعتكم بالخليجي

بصى اعمليله سلسلة فضة عليها صورتك وصورته علشان طبعا الدهب حرام للرجاله انا عملتها مره وكانت جميله اوى علشان يحطها فى الميداليه مهاه ويشوفك ديما اينما ذهب وبانسبه للاحتفال متعرفيهوش خالص انك هتحتفلى بعيد ميلاده حسسيه انك ناسيه او تجاهليه تماما علشان يفاجى ويوم عيد ميلاده اعملى تورتة جاهزة فى الحل وصى عليها يعنى بصورتة اعمليله تورتة بصورته عليه بس مش بتتعمل فى البيت اعمليها فى اى محل اوكى ويوم عيد ميلاده وهو نازل الشغل متقوليش كل سنة وانت طيب اعملى نفسك مش واخده بالك واول ما ينزل ابداى بتزين الشقة وجهزى سفرة اول ما يدخل من الباب يشوفها وهاتى التورتة اللى عليها صورتة وهتى شمع حروف بعيد ميلاده وحطيه فى التورتة وجنب التورته اكتبله رساله حلوة ولفى الهدية حلو وحطيها جنبها وانتى اكيد عارفة ميعادة اول ماتحسى انه جاى اطفى النور وولعى الشمع نور الشقة كله وهو اول ما يفتح باب الشقة هيتخض بالظلمة فيطر يشعل النور وهتكون المفاجاه حلوة جداااااااااااااااااااااااااااا اا ويارب ان اكون افدتك

ضوء التلج 09-16-2009 12:16 AM

حاجه محيره جدا بس اقتراح شيمو جميل اوى اوى خاصه التورته وانك متقليش له كل سنه وانت طيب الصبح هيتفاجأ اكتر لانه هيفتكرك ناسيه والهديه بقه لو مش السلسه مع انها جميله وممكن تاخد وقت فكرى كده فى اكتر حاجه نقصاه او مش عنده او كانت عنده وخلصت كده يعنى وكل سنه وهو طيب ياستى ويجعل ايامكم كلها حفلات ان شاء الله

نجوى المغرب 09-16-2009 12:21 AM

اقتراح شيمو عجبني

لكن لا تنسين شكلك وهدا اهم شي يعني رتبي نفسك وسوي مكياج حلو

ولباسك يكون حلو ومغري عشان تكتمل الفرحه

واخيرا الله يسعدكم يارب:sddhgh::sddhgh:

cenda 09-16-2009 10:17 AM

حبايب قلبي وربي يسعدكم يارب بيكفي انكم رديتو علي

بس المشكله ان عملت فكره اني ناسيه عيد ميلاده فا هيكون عارف الخطه وجبتله سلسله قبل هيك فا مش رح ينفع اكررها
وبالنسبه للبسي وشكلي اكيد مجهزاه وبالنسبه للسفره والاكل انا وهوي بننزل الشغل مع بعض وبنرجع مع بعض فا ما في مجال ولو روحت قبله هيعرف اني بجهز شي
وقبل هيك كنت عملتلته اكل وشموووووووع عالطاوله وعالارض وفي مكان عالارض عشان نرقص وحضرت سي دي في اغاني سلو خطبتنا وفرحنا والطاوله كانت مفروشه وكانها في فندق والجو رومنسي وكتير عجبه بس ما بقدر اعيده

الشكله اني جبتله كتير اشياء نظاره شمسيه ,ملابس,ساعه,مداليه او سلسله للمفاتيح,حتي دبدوب جبتله طبعا كل هديه معاها بوكيه الورد وجبت حافظه نقود المشكله مش عارفي هلاء شو اجيب بس جبت برفيوم كتيييير حلو وبفكر بس بجو وطابع الحفله كيف يكون يعني اجيب صحابو اللي بحبهم ولا يكون انا وهوي بس اجيب العيله ولا شو اعملها بالبيت ولا برا

طيب فيدوني انا بفكر اني ابعتله ورده كل ساعه من الصبح اول ما يوصل الشغل وكل ورده بفكر اعلق عليها كارد واتفنن بالكلام اللي عليه بس لما يروح البيت شو اعمل؟بفكر احجز ليله بفندق عالشط لو توفر معي فلوس بس لو ما توفر شو الحل

المشكله ان بعدها باسبوعييييييين بس عيد زواجنا وبردو لازم اجهز هديه
والله رح اعيط شو اعمل وانا بعد باسبوعين بالزبط بردو عيد ميلادي
هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه

الحقوني عنجد انا في ورطه بالله عليكم واانا ان شاء الله مش رح اقصر معكم عندي افكار بلاااااااااااااااوي عملتها وبتجنن تقدر تفيدكم بس بدي شي جديد بستناكم يا حبايبي بليييييييز تردو اليوم لاني مسافره بكرا
تسلمولي

شيمو225 09-16-2009 06:33 PM

جبيبتى كيندا فاضل ايه بقا غير اللى انتى عملتيه احسن حل انك متحتفليش بالمناسبات السنة دى ههههههههههههههههههههههههههة ايه رايك وهو يبقى تغير بردة مش انتى غايزة حاجة جديدة بس كده هو ده الجديد

ledr101 09-18-2009 02:45 AM

هههههههه

فكره جديده بس اكيد هيزعل انك محتفلتيش بعيد ميلاده

ممكن تحتفلوا انتى وهو بره البيت فى محل وتحضرى ترته وتطلبى من اداره المحل انها تقدمهلكوا وتكونى محضراله هديه بسيطه مثلا ساعه او برفيم

المشكله ان هدايا الرجاله قليله

وربنا يسعدك ارجوا ان اكون قدمت حاجه

cenda 09-27-2009 11:08 AM

شيمو 225 هوي هيدا احسن حل واوفر حل للوقت والجيبه بصارحه
ههههههههههههههههههههههههههه ومن المفاجاه هيتصدم ويحصله احباط شديد

لو ما لقيت حل تاني رح اعمل هيك واقله شيمو اللي قالتلي انك هتفرح وتتفاجئ وابقي اتفاهمي انتي بقي وهاتي الكادو بدالي بالمره

cenda 09-27-2009 11:11 AM

leder101
حبيبه قلبي انا فعلا جبتله برفيوم وهوي شكلي رح جيب تورته وروح علي كافيه واعمل هيك مع اني معلتها قبل هيك بس مافي حل تاني
بس برايكم اجيب حد مثلا صحبتي وجوزها صاحبو واجيب صحاب ليه ومراتاتهم ولا اخليها انا وهوا بس؟

يمكن اجيبهم هما يعملو جو لان كل مرا بنكون سوا وهالمره اتلغير ان صحابو يكونوا شو رايكم :( هيلب مي العيد بتاعه كمان3 ايام

ledr101 09-27-2009 01:30 PM

امممم

والله مانى عارفه شوفى الاحسن ليكى واعمليه بس اهم حاجه لو هتعزمى اصحابه يكونوا مقربين جدا علشان تخدى راحتك معاه

اوكى ياللى تغير برضه تعزميهم

عيد ميلاد سعيد وربنا يوفقك

الفرعونة الجميلة 09-27-2009 02:24 PM

هقولك فكرة ياريت تعجبك

انك تطنشى ومتقوليش كل سنة وهو طيب وعشان التكاليف ممكن تعملى انتى تورته فى البيت تكون بسيطه وحلوة وطبعا غده حلو ممكن تطلبى من الخارج
وتطفى النور وتحطى شموع كتيرة وتحطى ورد على الارض دى هتعمل جو رومنسى وطبعا تهتمى بشكلك ولبسك
وتحطى مزيكا slow عشان تكون رومنسية والهدية ممكن يكون قلب كبير وتحطى فيه كارت وتكتبى كلمات رومانسية
وطبعا متنسيش بكيه الورد وانتى بتقولى ان انتوا بتروحوا مع بعض الشغل وبترجعوا سوا ممكن تاخدى اليوم ده اجازة وتتددعى انك مريضة عندك انفلونزا عادية وتبدأى تحضرى كل حاجة و اول ما يجى من الشغل هيتفأجى عشان النور مطفى وهيشوف الشمع انتى طبعا تقوليلو كل سنة وانت طيب وممكن تبوسيه بوسة رقيقة تدل على حبك ليه

cenda 09-27-2009 03:46 PM

فزعونه حبيبه قلبي تسلمي عالافكار الحلوي ورح اخد منها ماهوي لازم يكون في اعاده مش معقول هجيب افكار من وين يعني انا

انا في فكره في بالي رح اجرب احضرلها ولو اوكي رح اقلكم عليها ادعولي تزبط لان انا بيني وبينكم ما بدي احط مصاريف كتير علي التزين والاشياء اللي مالها قيمه غير جماليه بالعكس احطهم في الهديه احسن واتقلها ولا شو رايكم

رح اشوف الموضوع اللي براسي واحكيكم

تسلمولي يارب غلبتكم معي ان شاء الله يعيد ميلاد زواجكم بنوقفلكم وعلي التحضير

cenda 09-29-2009 01:38 PM

عيد ميلاده بكرا وقررت ابعتله ورد من الصبح من الساعه 8 لحد اخر الدوام كل ساعه ورده وحده مربوط فيها رساله ملفوفه بشبر احمر وكل رساله فيها عباره وكلام معايدات وكل ورده ملفوفه بطريقه غير عن التانيه

ورح اعزم صديقتي القريبه جدا وزوجها بيكون صاحبه واعمله مفاجاه هناك بالمطعم او الكافيه اول ما يدخل واغاني واقدمله الهديه شو رايكم لان فكرت اعزم اصحابه بصراحه خفت يكون مثلا ما بيحكي مع حد منهم من فتره او في بينه وبين حد فيهم تتش او ما بعرف وانا بدل ما افاجاه احرجه شو رايكم
وحضرت الكيكه طبعا
معلش انا دوشتكم هلاء ناس بيقولو هوي ماحد عملولو عيد ميلاد غير زوجها فكينا انتي زوجك دوشتنا زوجي وعيد ميلاد زوجي اوففففففف:(
بسبردو بدي تقل عليكون:$ وبدي رايكم وتساعدوني شو رياكم :(

ledr101 09-29-2009 01:48 PM

اوكى ياجميل انا معاكى

ربنا يتمملك اللى بتعمليه بخير

وعقبال العيد الميلاد المليون

اغلى حبيبة 10-26-2009 11:19 AM

حلوه فكرتك
سوال خارجي
كم سنه لك متزوجه

cenda 11-02-2009 06:05 PM

طبقت السنه بعد عيد ميلاده بي 16 يوم

هههههههههههههه عيد مبلاده بعد 16 يوم عيد زواجنا وبعد 16 يوم كمان عيد ميلادي انا
والله كسره ههههههههههههههههههههههه

الساعة الآن توقيت السعودية الرياض و الدمام و القصيم و جدة 08:14 AM.