ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ

ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ (https://fashion.azyya.com/index.php)
-   التعامل مع الزوج و العلاقة الزوجية (https://fashion.azyya.com/39)
-   -   قولى طريقه حلوه (https://fashion.azyya.com/97524.html)

ledr101 11-21-2009 11:27 AM

قولى طريقه حلوه

هاى يااحلى اخوات

بصوا انا خلاص فرحى قرب قوى وبصراحه الحمد لله مش خايفه من حاجه لانى بحب زوجى قوى ومش هسالكم عن ليله الدخله والكلام ده لانى خلاص قريت كتير فى المنتدى من مواضعكم اللى افادتنى وكمان عرفت ازاى اجهز نفسى لليوم ده واهتمامى بجسمى وشعرى وبشرتى وكل شئ وذلك من خلال اجمل منتدى ومواضيعه المميزه

بس عندى حاجه عايزه اخد رايكم فيها
انا فرحى يوم 10-12 يعنى خلاص قرب وبعد الدخله ب9 ايام هيكون ذكرى كتب كتابنا الاولى يوم 19-12 وعايزه اعمل حاجه افكره باليوم ده بس مش عارفه اعمل ايه لانى هكون عروسه جديده وكل شئ جديد فى جديد يعنى كل الليالى رومانسيه
بس اعمل ايه اجيب هديه والا اعمل ايه عايزه اخلى حياتى من اولها زى ما بتمنى ياريت تفدونى

ومشكورين مقدما:icon_arrow::icon_arrow:

shinygirl 11-21-2009 08:25 PM

رد: قولى طريقه حلوه

ربنا يسر امورك ويتمللك عزيزتي بخير
انا بدي اقلك طريقه انشالله بتعجبك انا عملتها بعيد ميلادها
بسم الله
هادا يا ستي مليت البانيو مي سخنه
وحطيت على داير البانيو ورد احمر شي معطر وشي عادي
وعلى كل الحمام شموع حمراء
وجبت كمان ورد مجفف ورميته بكل مكان

تعرفي جد جد شي بيخوت طلع وانتي وزءك بالترتيب
وسكرت الباب لوقت المسا الساعه 12
وبعدين قلتله تفضل عازمتك

طبعا هو لما شاف ما صدق طار عقلله وصار يقل يماتوقعت هالشي منك

كتييييييير انبسط
والبسي طبعا وجهزي حالك جد جد بتنبسطوا والباقي عندك.........

هههههههههههههه

الطريقه كتير سمبل

وانا قبلها على العشا كنت حاجزتله بمطعم كتير حلو

والله الحمد لله كل شي تمام كان عيد ميلاد ولااحلى

انشالله كون ساعدتك واستفدتي

وعقبال فرحتك ابقى طمنيني

ledr101 11-21-2009 09:57 PM

مشكوره
بجد فكره روعه تسلمى ياقمر

*سنيوريتا* 11-22-2009 02:23 AM

حبيبة قلبى الف مبروك وربنا يتمملك بخير
اقولك طريقتى ممكن لو عندك حجره زى living room ممكن تزينيها بالورد على المنضده وتخلى الاضاءه هاديه قوى وعلى كل كرسى اربطى فيه ورده وعطريها بالعطر اللى تحبيه وتشغلى موسيقى هاديه مع هديه بسيطه ومتغلفه بالورد وعليها اهداء لذيذ
هى طريقه بسيطه بس تجنن وانا عن نفسى جربتها
واتمنالك جواز سعيد

شيمو225 11-22-2009 04:25 AM

اولا انتى عارفة ياليدر انا فرحانة بجوازك اد اية وكانى انا اللى هتجوز من جديد اما بالنسبة لموضوع الاحتفال ده فمن رايى انك مش هتحتاجى للاحتفال ده فى اول الجواز كدة يعنى حياتك هتبقى مشغولة شويه وطبعا لما تتجوزى هتفهمى كلامى ده يعنى مثلا اول الجواز خصوصا اول شهر بيقى كله احتفال ومش محتاج حاجة فهمانى وطبعا انتى بتيقى مشغولة الناس بقى بتيجى تباركلك والصباحية والسبوع والكلام ده انا قصدى يعنى انا انتى فى الاول اوى كده هتبقى فى مشغوليات واحتفالات اصلا بطبيعة انك فى اول الجواز ويارب اكون وصلت وجهة نظرى وعندى فكرة بقى انا عملتها بس على ما رقت شوية يعنى بعد الجواز بشهر يعنى عملت اول احتفال بينى وبين زوجى الحبيب بمناسبة مرور شهر على زواجنا وكان احتفال سرى للغاية لانه مكنش متوقع اى شى اولا عملت اكل حلو اوى وجهزت سفرة لذيذة وولعت الشموع كل ده فى غرفة السفرة وجبت ورق كتير وكتبت على كل ورقة يعنى ورقة وحشتنى ورقة بحبك ورقة كل شهر واحنا طيبين بخط كبير كدة يملا الورق ولذقته فى كل مكان فى الشقة بحيث انه كل مايروح مكان يشوف الورق والكلام اللى انا كتباة وطبعا كنت لابسة قميص اول مرة كنت البسة قصير كدة ولذيذ وبعدين قعدنا واتعشينا على ضوء الشموع وشغلنا موسيقى هادية ورقصنا سلو وكفاية كدة بقا علشان انا ابنى بيعيت وهقوم اشوفة طبعا انتى عمالة تقرى الكلام ده وعمالة تحلمى هههههههههه ربنا يوفقك ويسعد ايامك وتعيشى احلى فترة جاية واحلى شهر عسل فى حضن حبيبك وزوج المستقبل

الساعة الآن توقيت السعودية الرياض و الدمام و القصيم و جدة 08:17 AM.