ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ

ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ (https://fashion.azyya.com/index.php)
-   الترفيه والترحيب والتكريم (https://fashion.azyya.com/42)
-   -   استغفر الله العظيم ناس عينهم زايغة (https://fashion.azyya.com/91322.html)

الشيماء1 10-20-2009 04:50 PM

استغفر الله العظيم ناس عينهم زايغة

هحكلكوا حاجة حصلتلى النهاردة وانا برة البيت رحت الكلية بتاعتى وركبت الباص اللى هيوصلنى للكلية ينهارى انا مش مصدقة اللى حصل------------------------------------------------------------------
مش عارفة اكمل ازاى ثوانى بس عليا لحد ما استوعب اللى حصل عشان :15_6_26[1]:انا مش مصدقة اللى حصلى هشرب ماية بس وهاجى اهىء اهىء اهىء خلاص شربت انا وصلت لحد فين :icon_evil::060: اة وانا بقى فى الباص لقيت الراجل مد :11_1_202[1]:ايدة
(((((----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------انتو متتصوروش انا كنت مكسوفة اد اية حسيت انى هعيط اهيء اهيءاهيء دانا كنت هقتلة بس مكنش معايا مسدس:15_4_124[1]::15_4_124[1]: يارب ما حد يشوف اللى انا شفتة قولو امين الله متقولو امين اميييييييييييييييييييييييييييي يين------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ال اية لقيت الراجل اللى يدب فى عينة رصاصة :-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------icon_razz::icon_razz: تخيلو عايز منى اية تخيلو كدة -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------البية عايز الاجرة منى اصلى نسيت ادفعهة هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه تعيشوا وتكلوا غيرهة على فكرة مرحتش الكلية النهاردة اصلا هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه سلام:2kqfby1::009:

dr.rosita 10-20-2009 05:51 PM

رد: استغفر الله العظيم ناس عينهم زايغة

ههههههههههههههههههههه

انتى خوفتينى

روووووووووووعه

يسلمووووووووووووووو

~اميرة ببسمتي~ 10-20-2009 07:01 PM

ههههههههههههههههههههههههههه

تسلمين

جريحة الروح 10-20-2009 07:03 PM

مشكوووووووووووووووورة

الله يعطيك العافية

♥ღعاشقه بعلهاღ♥ 10-20-2009 07:05 PM

ههههههههههههههههههههه

الساعة الآن توقيت السعودية الرياض و الدمام و القصيم و جدة 09:34 PM.