ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ

ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ (https://fashion.azyya.com/index.php)
-   السيدات و سوالف حريم (https://fashion.azyya.com/20)
-   -   رساله لكل مصريه او جزائريه استحلفك بالله تقرئيها (https://fashion.azyya.com/96240.html)

manal sa3d 11-18-2009 03:40 PM

رد: رساله لكل مصريه او جزائريه استحلفك بالله تقرئ

مشاهدة المشاركة
مشكوره جدا ما حكم المصرى الى بيقول احنا فراعنه مش عرب مسلمين وشكرا

بصراحه مش فاهمه سؤالك مالهم يعني الفراعنه مكنوش ناس وحشه دول كانو عباقره و محدش وصل لربع الي هما وصلولو
و انا افتخر اني منهم لاني احبهم و اعشق حضارتهم لانهم ناس اذهلوا العالم بعلمهم و حضارتهم و الي مالوش ماضر مالوش حاضر ولا مستقبل
و افتخر جدااااااااااااا اني مصريه مسلمه
بس برضه الفراعنه دول حضارتي الي اليهود هيموتو عشان ينسبوها ليهم و بيحاولو يزيفوا التاريخ عشان تبقي بتاعتهم
لان دا اسمه حقددددددددددددددد حضاري يعني بلد تحقد علي بلد بسبب حضارتها القديمه

انا فرعونيه و افتخر بحاجه زي دي و الي مش عاجبه الفراعنه هو حر لان الفراعنه اكبر من انهم يعجبوا حد او لا
و دي حقيقه و محدش يقدر ينكرها او يغيرها
و انشاءالله النصر للفراااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااعنه

hendah22 11-18-2009 03:54 PM

والله انا مش عارفة اقول ايه عاوزة اقولكم ان انا اتشتمت من مصريين زى عشان بقولهم ان اللى احنا بنعملو دة غلط

وانا بصراحة اتكلمت كتير فى الموضوع دة لحد ماصوتى اتنبح

والناس مش عاوزة تفهم انا بجد نفسى اشوف اى جزائرى

واقوله ان مش كلنا متعصبين لاكن للأسف اغلب اللى بيشوفوهم متعصبين اخشى ان اقول انها الاغلبية

ياااااااااارب يعدى الموضوع دة على خير

وحابة اقولكم حاجة امبارح كنت قاعدة انا واخويا بنتفرج على برنامج البيت بيتك كان بيتكلم عن الماتش بتاع انهاردة

وان هناك فى السودان عاملين طريقين واحد للمصريين والتانى للجزائريين

راح اخويا تخيل موقف اتمنى انه يحصل مع انه صعـــــــــــب الموقف هو:

احنا ماشيين فى طريقنا وعماليين نهتف مصر مصر

والجزائريين ماشيين فى طريقهم وعماليين يقولو جزائر جزائر

والمشجعين الاتنين بيقربو من بعض ويزداد الهتاف من الطرفين

ويقفو امام بعض ويسلمو على بعض ويبوسو بعض ويباركو لبعض على الفوز وان كان فوز احدأمنا فوز للأخر

اخيراااا الله ييصلح الامور بيننا والله انا من هنا بقولكم ان احنا بجد بنحبكم ونسبة كبيرة من شعبنا المصرى يتميز بالعقلانية لاكن تايهيين بين النسبة الاخرى

aroa 11-18-2009 07:13 PM

جزاك الله خير على الموضوع تسلم ايديك

ايناس احمد 11-20-2009 12:13 PM

ياجماااااااااااااعة والله حراااااااااام الله بيحصل ده انا مش فاهمه الجزائريين مش شايفين اللي بيحصل للمصريين منهم ده بعد خسارتنا في السودان ولا عاملين نفسهم مش واخدين بالهم يعني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وكل دهههههههههه علشان طوبة مجهولة المصدر جت عالباص بتاعهم لييييييييييييييييه ؟؟ ليه كده حرااااااااام اللي بيحصلنا ده واللي بيحصلنا كمان عندهم اللي بيرموا كور نااااااااااار عليهم في سكنهم حسبنا الله ونعم الوكيل وربنا شايف مطلع مين الظالم ومين مظوم بنحببببببببببببببببببببببببببب بببببك يامصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصر مهما حصل ومهما خسرنا مش ماتش اللي يخلينا نعمل كده

manal sa3d 11-20-2009 11:46 PM

مصر ام الدنيا و ابوها و عمتها و خالتها و الي مش عاجبه يشرب من البحر
يحرقو العلم بقي ولا يدوسوا عليه و يرمو طوب و يقطعو طريق و يمسكوا مطاوي و سكاكين و ولا يعملو اييييييييييييييه برضو مصر ام الدنيااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا
بنمووووووووووووووووووووووووت فيكي يا مصر

الساعة الآن توقيت السعودية الرياض و الدمام و القصيم و جدة 04:43 PM.