ازياء, فساتين سهرة

العودة   ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ > أقسام عامة > السيدات و سوالف حريم
تسريحات 2013 ذيل الحصان موضة و ازياءازياء فكتوريا بيكهام 2013متاجر ازياء فلانتينو في باريسمكياج العين ماكياج دخاني makeup
السيدات و سوالف حريم احمد ينتحر بسبب منى احمد ومنى قصة حب انتهت بانتح يوجد هنا احمد ينتحر بسبب منى احمد ومنى قصة حب انتهت بانتح سوالف حريم و نقاشات مواضيع تخص المرأة و المواضيع التي ليس لها قسم خاص بها


 
قديم 02-23-2010, 01:56 PM   #1

شمس الغد

:: كاتبة نشيطة ::

الملف الشخصي
رقم العضوية: 94959
تاريخ التسجيـل: Dec 2009
مجموع المشاركات: 215 
رصيد النقاط : 0

11633831441487246193 احمد ينتحر بسبب منى احمد ومنى قصة حب انتهت بانتح


احمد ينتحر بسبب منى احمد ومنى قصة حب انتهت بانتح

"أحمد" بيحب "مني" وهي كمان بتحبه قوي.. بس الحوار ليه >>اللي بيحبوا بعض اليومين دول بقي مختلف قوي.. تعالوا نشوف المشاكل بتحصل إزاي وإيه اللي يخلي الدنيا تبوظ:
موسيقي تصويرية رومنسيه : شعبان عبدالرحيم انا بكره إسرائيل وبحب عمرو موسي؟
ونبدا بقا,,,,,,,,,,,,
مني وأحمد واقفين في عز الضهر علي الكوبري
مني: "برومانسية" شايف النجوم يا أحمد
أحمد: نجوم ايه بس في عز الضهر دا أنا الشمس حرقتنى
مني: الله ياأحمد بص السحابة اللي هناك دي اللي عليها العصافير
أحمد: لا والله ياحبيبتي أنا مش شايفها بس شايف دخان عربيات خنقني
مني: يووووووووووووه يا أحمد خليك رومانسي شوية
أحمد: رومانسي إيه بس وأنتي مخرجاني في عز الضهر كده أنا الشمس كلت وشي وقالت أنا شبعت
مني: انت مش بتحبني والا ايه
أحمد: ياستي بحبك
مني: لأ انت كذاب انت مش بتحبني
أحمد: يعني أولع في نفسي بجاز عشان تصدقي اني بحبك
مني: "والدموع علي خدها" لا يا أحمد أنت تغيرت خالص
أحمد: ياحبيبتي والله بحبك
مني: لأ يا أحمد متصلحش اللي أنت عملته
أحمد: وهو أنا كنت عملت إيه بس
مني: "تعيط" اهئ اهئ اهئ
أحمد: بتعيطي ليه دلوقت
مني: أحمد طلقني يا أحمد
أحمد: هو احنا لسة اتجوزنا عشان اطلقك
مني: يعني كمان مش عايز تطلقني
أحمد يشد في شعره: يادي الليلة السودا أنا ايه اللي خرجني بس
مني: كمان خليتها ليلة سودا.. يعني أنا اللي خرجتك غصب عنك
أحمد: ياستي مش قصدي. بصي أنا مش هرد عليكي عشان مانتخانقش
مني: للدرجادي قرفان مني
أحمد: "وشه يحمر من الغيظ" يعني انتي عايزة تتخانقي وخلاص
مني: يعني أنا نكدية يا أحمد
أحمد: لأ...... أنا
مني: انت بتاخدني علي اد عقلي
أحمد: حقك عليا وادي رأسك ابوسها
مني: ياسلام كده بكل بساطة
فجأة يقف أحمد علي سور الكوبري ويرمي نفسه في الميه
مني: تفتكر يا أحمد اني كده هسامحك
وبردوا تفتكروا ان كدة منى هتسامح احمد
لا طبعااااااااااااااااااااااااا

منقووووووووول

وصفات الطب البديل للدكتور عادل عبد العال
فيروسات الحياة الزوجية
ااكلة سمك روعه
كيفية اصلاح مكياج العيون
تعرفي على نوعية شعرك
تخلصي من النمش والكلف
المحافظة على جمال الوجه بدون مكياج
التخلص من الهالات السوداء نهائيا بوصفات طبيعية الت
تفتيش بنات كليه انظروا ماذا وجدوا عند الطالبه؟؟؟؟؟
هل يؤثر تناول حبوب منع الحمل لفترة طويلة على الإخصاب؟
قصة قتاة تعرض مفاتنها على النت
ا إحذري الملل… يزيدكِ سمنة؟!
مهم لكل أم ,أخت كيف تحسبي وزن الطفل المثالي
للآسف ... بشر من زجآإج
قصة حزينة موْثر عن الام


 
قديم 02-23-2010, 05:00 PM   #2

ام ذياد


رد: احمد ينتحر بسبب منى احمد ومنى قصة حب انتهت با


احمد ينتحر بسبب منى احمد ومنى قصة حب انتهت بانتح

ههههههههههههههه سواد


يسلموووووووو يا قلبى

 

أدوات الموضوع



الساعة الآن توقيت السعودية الرياض و الدمام و القصيم و جدة 05:27 PM.

 

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2017,
vBulletin Optimisation provided by vB Optimise (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. يمنع انتهاك أي حقوق فكرية علماً أن جميع مايكتب هنا يمثل كاتبه وباسماء مستعارة ولمراسلة الإدارة يمكنكم استخدام الإتصال بنا
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0