ازياء, فساتين سهرة

العودة   ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ > أقسام عامة > السيدات و سوالف حريم > الترفيه والترحيب والتكريم
تسريحات 2013 ذيل الحصان موضة و ازياءازياء فكتوريا بيكهام 2013متاجر ازياء فلانتينو في باريسمكياج العين ماكياج دخاني makeup
الترفيه والترحيب والتكريم يلا نتلك لبعض يوجد هنا يلا نتلك لبعض توضع هنا مواضيع الترفيه عن النفس

فساتين العيد


 
قديم 04-07-2010, 12:19 AM   #1

اية صلاح الدين

:: كاتبة مميزة ::

الملف الشخصي
رقم العضوية: 94839
تاريخ التسجيـل: Dec 2009
مجموع المشاركات: 1,386 
رصيد النقاط : 0

صورة متحركة وجه بنت يلا نتلك لبعض


يلا نتلك لبعض

يا بنات المنتدى العبة هى ان كل وحدة تدخل تلك لى قبلها


يعنى


انا هقول الموضوع عجبكم .....الى بعدى تقولى عجبنا ولا معجبناش حاجة ما تخصكيش انتى مش كتبتى الموضوع وخلاص....والى بعدها تدخل فى الحوار...وكدة بس من غير زعل احنا بنلعب وكل ما وحدة تلك لتانية هتبقى بتحبها اكتر


يلا انا هبدا



عاملين اية يا بنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بزمتكم تعرفوا تكتبوا موضوع حلو زى ده؟؟؟؟:018:


مع حبى وتقديرى

:11_1_122[1]::11_1_122[1]::11_1_122[1]:

 
قديم 04-07-2010, 02:24 AM   #2

..بيشووو..


رد: يلا نتلك لبعض


يلا نتلك لبعض

مافهمت شي <<< من زود الذكاء .. ههههههههههههههههههههههه


عالعموم يعطيك العافيه قلبو ..

 
قديم 04-07-2010, 07:39 AM   #3

الماسه


رد: يلا نتلك لبعض


يلا نتلك لبعض

فهمتي ولا مافهمتي مش مهم خخخخخخخخخخخخخخخخخ
كذا العبة يابيشو
اتوقع اني فهمت مش كذا يا آية؟؟

 
قديم 04-07-2010, 11:27 AM   #4

الشيماء1


رد: يلا نتلك لبعض


يلا نتلك لبعض

ومين قالك اصلا انك بتفهمي ياماسه
ياستي بقي بلاش اتكلم خليني قفله فمي وساكته ال علي راي المثل الي بيته من ازاز ميحدفش الناس بالتوب
هههههههه ذوتها اوي هههههههههههه

 
قديم 04-07-2010, 02:10 PM   #5

احلام شاعرة


رد: يلا نتلك لبعض


يلا نتلك لبعض

تكفين الحين باله ياشيوم رازه وجهك وش تبغين

وي يالنشبه الاخت جايه تفلسف

 

أدوات الموضوع



الساعة الآن توقيت السعودية الرياض و الدمام و القصيم و جدة 11:10 AM.


 

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2018,
vBulletin Optimisation provided by vB Optimise (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd. يمنع انتهاك أي حقوق فكرية علماً أن جميع مايكتب هنا يمثل كاتبه وباسماء مستعارة ولمراسلة الإدارة يمكنكم استخدام الإتصال بنا
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0