ازياء, فساتين سهرة


العودة   ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ > أقسام عامة > السيدات و سوالف حريم
تسريحات 2013 ذيل الحصان موضة و ازياءازياء فكتوريا بيكهام 2013متاجر ازياء فلانتينو في باريسمكياج العين ماكياج دخاني makeup
السيدات و سوالف حريم إزاى تعرفى جارتك ... البيئة ! يوجد هنا إزاى تعرفى جارتك ... البيئة ! سوالف حريم و نقاشات مواضيع تخص المرأة و المواضيع التي ليس لها قسم خاص بها

فساتين العيد


 
قديم 01-27-2011, 10:44 PM   #1

ام ذياد

عضوة شرفية

الملف الشخصي
رقم العضوية: 54159
تاريخ التسجيـل: Mar 2009
مجموع المشاركات: 23,374 
رصيد النقاط : 0

فراشة تطير إزاى تعرفى جارتك ... البيئة !


إزاى تعرفى جارتك ... البيئة !

 اختار الجار قبل الدار .. ده كان زمان لما


اختار الجار قبل الدار .. ده كان زمان لما كانت الشقق

زى الرز وكان اصحاب البيوت بيبخروا عتبة الشقة

عشان تسكن ... لكن دلوقتى لو لقيت خرم إبرة

ح تمسك فيه يإديك وسنانك ....


وع العموم لو لاحظتى حاجة من الحاجات اللى حقولها

دى أو كلهم مع بعض تعرفى علطول

أن جيرانك دول ناس بيئة ..
وتقفلى بابك عليكى والاقتصار عبادة !


** لو لاقتيهم فاتحين باب شقتهم ليل نهار ..
قال يعنى حرانين والباب بيجيب طراوة !


** لو لاقتيهم كل ما يسمعوا صوت رجل طالعة ولا نازلة ...
على طول يجروا على السلم عشان يشوفوا مين !


** لو لاقيتى جارتك مركزة قوى وعنيها
ح تخرم الكيس اللى انتى ماسكاه فى ايدك !


** لو لاقتيها بتخبط عليكى وتقولك خير ياختى
كنتى بتزعقى ليه امبارح ؟


** لو شافتك راجعة ومعاكى حد من اصحابك أو
إخوانك تروح مخبطة وداخلة من غير احم ولا دستور
كأنها صاحبة بيت عشان تعرف مين اللى عندك


** وأخيرا .. لو لاقيتيها عاوزة بنتها تضرب صحبيه
مع ابنك بالعافية
وبتطبق المثل اللى بيقول
اخطب لبنتك ولا تخطبش لابنك !

لحد هنا و ..... stop



لاتنسوا تقيمونى بطريقة الميزان
دمتم بود
تحياتى


.

 
قديم 01-27-2011, 11:05 PM   #2

~.*الدلوعة شوشو*.~


رد: إزاى تعرفى جارتك ... البيئة !


إزاى تعرفى جارتك ... البيئة !

هههههههههههههههههههه

 
قديم 01-28-2011, 08:56 AM   #3

فدو أزياء


رد: إزاى تعرفى جارتك ... البيئة !


إزاى تعرفى جارتك ... البيئة !

هههههههههاآاي

عليك سوالف يأم ذياد

تسلم ايديج

والله كلامك صحيح

>>صحيح الي أختشو ماتو <<

يعطيك العافيه

 
قديم 02-06-2011, 02:36 AM   #4

ام ذياد


رد: إزاى تعرفى جارتك ... البيئة !


إزاى تعرفى جارتك ... البيئة !


 
قديم 02-13-2011, 12:54 AM   #5

لؤلؤةالشرق


رد: إزاى تعرفى جارتك ... البيئة !


إزاى تعرفى جارتك ... البيئة !

هههههههههههههه

يسلمو

 

أدوات الموضوع



الساعة الآن توقيت السعودية الرياض و الدمام و القصيم و جدة 06:38 AM.


 
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019,
vBulletin Optimisation provided by vB Optimise (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0