ازياء, فساتين سهرة


العودة   ازياء - فساتين سهرة و مكياج و طبخ > أقسام عامة > قصص و روايات
تسريحات 2013 ذيل الحصان موضة و ازياءازياء فكتوريا بيكهام 2013متاجر ازياء فلانتينو في باريسمكياج العين ماكياج دخاني makeup
قصص و روايات شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب يوجد هنا شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب روايات Novels و تحميل روايات و قصص روايات حب سعودية روايات احلام و عبير رومانسية عربية روايات عالمية كاملة للتحميل روايات رومانسيه احلام و عبير و قصص مضحكه قصص حزينه قصص رومانسيه حكايات عربية و قصص الانبياء افضل قصص مفيدة قصص سعودية خليجية

فساتين العيد


 
قديم   #1

فارسة الظلام

:: كاتبة محترفة ::

الملف الشخصي
رقم العضوية: 21555
تاريخ التسجيـل: Jun 2008
مجموع المشاركات: 2,357 
رصيد النقاط : 0

فراشة تطير شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب


شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب

 توتة فتاه تدرس في الثانوية ومرة نزلت السوق مع
توتة فتاه تدرس في الثانوية ومرة نزلت السوق مع والدتها
واتت الفرصة وقابلت الانسان الذى ترفرف قلبها عندما رأته
هربت من امها وكلمته واخدت نمرة تليفونه واتصلت بيه عرفت كل شئ عنه
تعرفو علي بعض و زادت العلاقه وكبرت بينهم ..
. كل منهم عاوز يقابل الثاني ومش لقيوا طريقة ..... وفجأه جت فكره لحبيب القلب



حبيب القلب : اقول توتة ليه مش نتقابل عند المدرسه

قالت توتة : ازاى فهمني وضح ؟؟؟

حبيب القلب : اسمعي انتي ابوكى ينزلك الصبح ويروح الشغل صح؟

قالت توتة : برافو عليك ..


حبيب القلب : انا هعدى عليكي وتركبي العربية معايا

توتة : بس المديره لو غبت عن المدرسة بتتصل على البيت

حبيب القلب : اقفلي تليفون البيت وارتاحي

توتة : بس خايفه حد يشوفني

حبيب القلب : جربي ونشوف


المهم راح والد توتة ووصل توتة للمدرسه ومشى .. وثواني الا وحبيب القلب واقف وركبت

توتة بسرعه وراحوا يفطروا في الكوفي شوب الفخم وقعدوا يتكلموا ولما جات
الساعه 12:15

راح حبيب القلب ونزل توتة ورجعت البيت وهي خايفه بس محدش عرف حاجة ..
وكلمت حبيب القلبفي التليفون على طول وقالت ان محدش عرف حاجة من اهلها وطمنته واتكلموا شوية

وقال حبيب القلب : ايه رايك اقابلك بكره
توتة : لالالا مش كل مره تسلم الجره

حبيب القلب : المره دي جايبلك هديه

توتة : تعالى واشوفك واشوفك

وتانى يوم عدى حبيب القلب في الوقت نفسه وركبت توتة معاه

................


المهم اخدوا على الحال دا اسبوع كامل من السبت لحد الخميس


وجاء يوم السبت اليوم اللي نست فيه توتة تفصل التليفون.. وطلعت مع حبيب القلب .
التليفون يرن ..ردت ام توتة .


ام توتة : الو

المديره : الو السلام عليكم

ام توتة : عليكم السلام مين معايا ؟؟؟

المديره : انا الاستاذه هدى مديرة المدرسه اللي بتدرس فيها توتة

ام توتة : اهلا بيكي خير في حاجة

المديره : لا خير ان شاء الله .. بس توتة بقالها اسبوع مش بتيجي المدرسة خير ماهي تعبانة ولا حاجة ؟؟

ام توتة : ازاى ؟؟ !! ...((وصرفت الموضوع)) ايوة الله يسلمك توتة تعبت شوية بس هى كويسة دلوقتي

المديره : الحمد لله والف حمد الله على سلامتها ... مع السلامه

وانهت المكالمة .....
......
......

ام توتة دارت بيها الدنيا ومش عارفة تعمل ايه تقول لوالد توتة ولا تمسك توتة وتسالها ؟؟..؟؟


المهم قالت لابو توتة عن كل شيء
وقال والد توتة : اسمعي اوعى توقلي لتوتة حاجة انا هشوف هى بتروح فين


ويوم الاحد وصلها لحد المدرسة ومشى شوية وبقي يراقبها
وفجأة شاف توتة تركب العربية مع حبيب القلب
ومشي وراهم ويراقبهم
لحد ما وصلوا الى عمارة كبيرة
ونزل والد توتة
وسال بواب العمارة : هما طلعوا اى شقة في العمارة دى
رد البواب : انت مين وعاوز منهم ايه
قاله : دى بنتى وعاوز اعرف بتعمل ايه مع الشاب الحقير دا هنا
وفجأة طلع والد توتة عشرين جنيه واداها للبواب
قاله البواب : هما طلعوا الدور الــ 14 واخد العشرين جنيه
ابو توتة وصل للشقة ...... وخبط علي الباب

وفتحت توتة وانصدمت
.................

لمت شافت ابوها وضربها وهي جريت للمطبخ واخذت السكينه عاوزة تهدد ابوها وغلطت
وطعنته في صدره وقع ابوها مغمى عليه
وجاء حبيب القلب وشاف الموقف
وقال لتوتة : بسرعه شيلي معايا للحمام


وحطوه في ((البانيو)) وملوه مياه وحطو عليه صابون الغسيل عشان الرغوه وطلعوا


ورجعت توتة للمدرسه وهي تفكر في اللي حصل حقيقه ولا خيال
..المهم طلعت من المدرسه ورجعت مع الباص وروحت البيت
وطرقت باب البيت الا المفاجأه الغريبه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ابوها فتح لها....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

وصرخت وقالت : بابا مش معقول دا انا ضربتك بالسكينة في صدرك

^
.
.
.
^
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


^


^


رد أبوها : وقالها
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
((مع تايد للغسيـــــــــل مفيش مستحيــــــــــــــــــــــل))

مبروك عليكوا المقلب خيرها في غيرها
هههههههههههههه
والدتها واتت الفرصة وقابلت الانسان الذى ترفرف قلبها عندما رأته


التعديل الأخير تم بواسطة فارسة الظلام ; 02-01-2009 الساعة 04:46 PM.
 
قديم   #2

فارسة الظلام


رد: شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب


شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب

وين ردودك مرة زعلت..

 
قديم   #3

lola lola


Thumbs up رد: شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب


شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب

ولا تزعلى ياقمر
موضوع جميل
بصراحة دخلت عليا وقلبى كان هيقف
مشكورة ياعسل

 
قديم   #4

سندوســهــ


رد: شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب


شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب

تسلمين يااا الغلا

 
قديم   #5

فارسة الظلام


رد: شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب


شوفوا بنت اخر زمن تقتل ابوها عشان حبيب القلب


 




الساعة الآن توقيت السعودية الرياض و الدمام و القصيم و جدة 10:19 AM.


 
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024,
vBulletin Optimisation provided by vB Optimise (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0